SON DAKİKA: Sincan Park’ta büyük Togg buluşması Muradiye OSB’den Yunusemre Kaymakamı Atilla Kantay’a veda yemeği YKS sınavına 2 gün boyunca ambulansla götürüldü Fazıl Say’ın bestelediği "İznik Türküsü" dünya sahnesinde Maymun firarda Pendik Halk Eğitim Merkezi’nde kadınlar SPA ve kalıcı makyaj eğitimiyle meslek sahibi oluyor Yürümekte güçlük çeken kadına Başkan Yumuşak’tan takdir toplayan merhamet Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacır: "EDPOD, Hava Kuvvetleri Komutanlığı envanterinde" Derebağ Şelalesi ’ne 12 kilometrelik grup yolu yapıldı Şehit annesi evladının silah arkadaşlarını konuk etti
Dolar: 39.7260 TL
Euro: 45.7859 TL
Gram Altın: 4297.2603 TL
Disney+ ve McDonald’s Türkiye’den iş birliği
20-06-2025 10:30
Disney+ ve McDonald’s Türkiye’den iş birliği

Disney+ ve McDonald’s Türkiye iş birliği yaptı. Yan yana yer alan iki billboardda, Disney+’ın yeni orijinal dizisi Aşkı Hatırla’nın romantik sahnesi ile McDonald’s’ın ikonik Big Mac’i "Büyük Aşklar Daima Hatırlanır" sloganı boy gösteriyor.
Disney+’ın yeni orijinal dizisi Aşkı Hatırla, açık hava kampanyasıyla sokaklara çıktığı anda dikkatleri üzerine çekti. Yan yana yer alan iki billboardda, bir yanda Disney+ dizisi Aşkı Hatırla’nın başrollerinin romantik bir sahnesi, diğer yanda McDonald’s’ın ikonik Big Mac’i "Büyük Aşklar Daima Hatırlanır" sloganıyla boy gösteriyor.
Yapılan açıklamaya göre, bu sinerjik yerleşim, günümüz pazarlama dünyasında iş birliklerinin kampanyanın ötesine geçerek bağlam bazlı da kurgulanabileceğini gösteriyor. Disney+, izleyicilere duygusal bir hikaye vadederken; Big Mac’e duyulan uzun soluklu sevgi de bu sebeple hatırlanıyor. Markalararası bu keyifli "yan yana duruş", hem markalaşmış ürünlerin kültürel bellekteki yerini hem de görenlerin hızlıca bağ kurabileceğini örneklendiriyor. Rastlantısal gibi dursa da oldukça stratejik düşünülmüş bu reklam uygulamasının, sosyal medyada da hızla yayılması bekleniyor.

Okunma Sayısı: 4


Captcha