SON DAKİKA: Fazıl Say’ın bestelediği "İznik Türküsü" dünya sahnesinde Maymun firarda Pendik Halk Eğitim Merkezi’nde kadınlar SPA ve kalıcı makyaj eğitimiyle meslek sahibi oluyor Yürümekte güçlük çeken kadına Başkan Yumuşak’tan takdir toplayan merhamet Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacır: "EDPOD, Hava Kuvvetleri Komutanlığı envanterinde" Derebağ Şelalesi ’ne 12 kilometrelik grup yolu yapıldı Şehit annesi evladının silah arkadaşlarını konuk etti Maltepe’de felsefe halkla buluşuyor Başkan Özel’den öğrencilere karne hediyesi Bakan Bayraktar: "Türkiye’deki tüm hanelerin yıllık elektrik ihtiyacını sadece rüzgar ve güneşten karşılıyoruz"
Dolar: 39.7260 TL
Euro: 45.7859 TL
Gram Altın: 4297.2603 TL
Turunç Masa mayıs ayında 21 bin 478 çağrıyı yanıtladı
22-06-2025 04:11
Turunç Masa mayıs ayında 21 bin 478 çağrıyı yanıtladı

Antalya’da Muratpaşa ilçe sakinlerinin günün her saatinde ulaşabildiği 444 80 07 numaralı Turunç Masa çağrı merkezi mayıs ayında 21 bin 478 çağrıyı yanıtladı. Mayısta memnuniyet oranı ise yüzde 93,55’e ulaştı.
Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, 2014 yılından bu yana çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ve web kanallarıyla Muratpaşalıların talep, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor.
Mayıs ayında 7/24 hizmet veren 444 80 07 numaralı Turunç Masa hattı 21 bin 478 kez çaldı. Bu aramalardan 12 bin 314 tanesi kayıt altına alındı. Başvuruların titizlikle değerlendirilerek, çözüm sürecinin takip edildiği sisteme en çok başvuru Muratpaşa’nın en yüksek nüfusa sahip mahallesi Güzeloba’dan geldi. Bin 265 başvurunun kayda alındığı Güzeloba Mahallesi’ni, 719 başvuru ile Çağlayan Mahallesi ve 658 başvuru ile Fener Mahallesi takip etti.

Okunma Sayısı: 5


Captcha