SON DAKİKA: Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerine özel geleneksel piknik programı düzenledi Samsun’da AFAD koordineli deprem tatbikatı Bünyan’da tarih ve lezzetin buluştuğu nokta ‘Değirmen Restoran’ açıldı Eski Kuşadası Belediye Başkanı Berberoğlu hayatını kaybetti Başkan Zencirci: "Daha temiz, daha sağlıklı bir Germencik için sahadayız" Didim Belediyesi ekiplerinin zamanında müdahalesi caretta carettayı kurtardı Meram’da çocuklar karne sevincini doyasıya yaşadı Menteşe Kurşunlu Meydanı’nda Slow Food Şenliği düzenlendi Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Halk Ege Et aracına Didim’de yoğun ilgi Başkan Kaya: "Çocuklarımız için parklarımızı yeniliyoruz"
Dolar: 46,6600 TL %0,12
Euro: 53,1528 TL %0,09
Gram Altın: 6.130,13 TL %1,67
Hisarcık’ta öğrenci ile velilerin doğada kitap okuma etkinliği
17-06-2026 10:00
Hisarcık’ta öğrenci ile velilerin doğada kitap okuma etkinliği

Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde Atatürk İlkokulu 2/B sınıfı öğrencileri, velileriyle birlikte doğada kitap okuma etkinliği gerçekleştirdi.
Atatürk İlkokulu 1/A Sınıf Öğretmeni Cavit Özçil tarafından başlatılan "Her Yerde Kitap Okuyoruz" projesine destek amacıyla düzenlenen etkinlikte, 2/B sınıfı öğrencileri ve velileri öğretmenleri Nuriye Girgin önderliğinde bir araya geldi. Piknik ortamında gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler ve veliler, doğanın huzurlu atmosferinde kuş sesleri eşliğinde kitap okudu. Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte aileler çocuklarıyla birlikte keyifli vakit geçirirken, anneler de kitap okuma alışkanlığı konusunda çocuklarına örnek oldu.
Etkinliğin, öğrencilerde okuma kültürünün geliştirilmesi ve ailelerin çocukların eğitim sürecine daha aktif katılım sağlaması açısından önemli bir farkındalık oluşturduğu belirtildi.

Okunma Sayısı: 17


Captcha