SON DAKİKA: MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi yeniden akredite edildi Aydın’da Malgaç Baskını’nın yıl dönümünde anlamlı yürüyüş Sandıklı’da dikiş nakış kursu sergisi yoğun ilgi gördü Oyuncu İrtem’in cenazesi camiye getirildi Muharrem ayı iftar sofraları Aydın’da kurulmaya başladı Menteşeli gençler tarih ve sanatla buluştu Çocuklar ilkokulu bitirmenin mutluluğunu yaşadı Kavaklıdere’de Bircan öğretmen sevenlerini üzdü Kaymakam Akeller, Ordu’nun sakin şehri Perşembe’ye atandı Duruşma sırasında hayatını kaybeden savcı için duygusal tören
Dolar: 46,3262 TL %0,06
Euro: 53,8809 TL %0,17
Gram Altın: 6.446,91 TL %0,00
Selçuk Balcı Başkentli sanatseverlerle buluştu
07-02-2026 22:05
Selçuk Balcı Başkentli sanatseverlerle buluştu

Karadenizli sanatçı Selçuk Balcı, Ankara’da düzenlenen konserde hayranları ile buluştu.
Karadenizli sanatçı Selçuk Balcı, CSO Ada Ana Salon’da sevenleri ile buluştu. Sanatseverler konsere büyük ilgi gösterdi. Balcı, konser öncesi İHA muhabirine yaptığı açıklamada, "Yıllardır çalmıyorduk bu konseptte. Biraz heyecan yaptım ben. Günlerce hazırlığı sürdü. Provasına İstanbul’a gidip geldim. İnsanları güzel bir müzik şöleni bekliyor. Güzel de bir seyircimiz var. İnşallah güzel geçecek. Heyecanlıyız, bekliyoruz. Orkestrayı biraz daha büyüttük. İçinde yaylılar var. Bakır üflemeli enstrümanlar var. Hepsi yazılı çizili. Bende böyle bir konsept olduğu zaman, her zaman böyle çıkmadığımız için sahneye biraz daha heyecan yapıyorum açıkçası. Ama güzel bir müzik yolculuğu olacak. Ben gelen herkese çok teşekkür ediyorum. Böyle bir müzik yolculuğumda, böyle bir durum içerisinde beni yalnız bırakmadıkları için sağ olsunlar var olsunlar" dedi.
Şubat ayında yeni parça çalışmaları olacağını söyleyen Balcı, "Şubat ayında yeni parçalarım olacak. Stüdyo çalışmalarım olacak, stüdyo aşamalarım olacak. Ama ne zaman çıkacağına dair kesin bir bilgi veremiyorum. Çünkü elimde kayıt var ama daha klibini çekmedik. Klip çekeceğim, onun için de karların erimesini bekliyorum. Çünkü eleştiri alıyorum, bütün kliplerim karlı diye eleştiri almaya başladım. O yüzden karlar eridikten sonra baharda çekeceğim klipleri. Başkentin asil ve müziksever seyircisini yürekten kutluyorum. Özellikle bu salondaki etkinlikleri hiçbir zaman kaçırmıyorlar. Ben de onlara hitap edeceğim için mutluyum. Sevinçliyim, güzel bir konser bizi bekliyor" diye konuştu.

Okunma Sayısı: 4848


Captcha