SON DAKİKA: Menteşeli gençler tarih ve sanatla buluştu Çocuklar ilkokulu bitirmenin mutluluğunu yaşadı Kavaklıdere’de Bircan öğretmen sevenlerini üzdü Kaymakam Akeller, Ordu’nun sakin şehri Perşembe’ye atandı Duruşma sırasında hayatını kaybeden savcı için duygusal tören Köylerin altyapı ihtiyaçları toplantıda görüşüldü Kocaeli Büyükşehir Belediyesi plajların yeni sezon ücret tarifesini açıkladı Bayburt’un tanıtım çalışmaları değerlendirildi Dev vinç gemisi ’Saipem 7000’ İstanbul Boğazı’ndan geçti Çine’de üreticiye 30 baş etçi düve desteği
Dolar: 46,3201 TL %0,06
Euro: 53,9207 TL %0,25
Gram Altın: 6.447,93 TL %0,02
Taşköprü’de süt toplama merkezi törenle hizmete açıldı
11-05-2026 18:45
Taşköprü’de süt toplama merkezi törenle hizmete açıldı

Taşköprü Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan süt toplama merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Taşköprü Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Ağcıkişi Mahallesi Sulama Kooperatifi Süt Toplama Merkezi düzenlenen açılış töreniyle hizmete başladı. Açılış törenine Taşköprü Kaymakamı Abdullah Demirdağ, Taşköprü Belediye Başkanı Hüseyin Arslan, Kaymakam Refiki İhsan Akbel ile siyasi parti, kurum temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.
Süt toplama merkezinin açılış programında konuşan Taşköprü Belediye Başkanı Hüseyin Arslan, "Üreticilerimize destek sağlayacak yapılan yatırımlar her zaman ilçemize değer katıyor. Bu kapsamda tarım ve hayvancılığın gelişmesi adına üreticimizin yanında olmaya devam ediyoruz. İlçemize kazandırdığımız Süt Toplama Merkezi’nin mahallemize ve üreticilerimize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Başkan Arslan, Taşköprü Belediyesi tarafından ilçede yürütülen proje ve çalışmalar hakkında da bilgilendirmede bulundu.
Konuşmaların ardından Kaymakam Demirdağ ile Başkan Arslan, süt toplama merkezinde incelemelerde bulundu.

Okunma Sayısı: 53


Captcha