SON DAKİKA: Türkiye Noterler Birliği Başkanı seçilen Fulya Uysal Güler göreve başladı Kuşadası Ticaret Odası Yönetimi Aydın Valisi Varol ile görüştü İnegöl’de altyapı hamlesi Bursa’nın afet planı AKOM’da masaya yatırıldı Efeler Belediyesi’nden sokak hayvanları için yeni yaşam alanı Edremit Anadolu İmam Hatip Lisesinin dünya şampiyonu İHA takımlarına Başkan Ertaş’tan teknoloji desteği Akademisyenler ve yetkililer öğrenciler için toplandı Yurdunuseven: "Afyonkarahisar’ın üretim gücü ve ürünleri Şam’da tanıtılacak" Hatay polisinden şehit ailelerine babalar günü ziyareti Osmangazi Belediyesi’nden haşerelere karşı etkin mücadele
Dolar: 46,4914 TL %0,00
Euro: 53,0158 TL %0,00
Gram Altın: 6.147,58 TL %0,07
Aydınlılar Dünya Kupası maçını birlikte izledi
14-06-2026 10:50
Aydınlılar Dünya Kupası maçını birlikte izledi

A Milli Futbol Takımı’nın 24 yıl aradan sonra Dünya Kupası sahnesine çıkması, Aydın’da düzenlenen anlamlı etkinlikle büyük bir coşkuyla karşılandı.

Mimar Sinan Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen organizasyonda vatandaşlar, Türkiye ile Avustralya arasında oynanan Dünya Kupası karşılaşmasını dev ekrandan takip etti. Salona gelen taraftarlara çorba, çay ve simit ikram edilirken, tribünlerde ay-yıldızlı formalar ve bayraklarla renkli görüntüler oluştu. Etkinliğe Aydın Büyükşehir Belediye Başkanvekili Polat Bora Mersin, siyasi parti temsilcileri, kurum müdürleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Maç boyunca vatandaşlar müsabakayı büyük bir heyecanla izlerken, milli takımın her atağında hop oturdu hop kalktı. Karşılaşmanın 2-0’lık mağlubiyetle sonuçlanmasına rağmen Aydınlı futbolseverler, ay-yıldızlı ekibin diğer maçlarda başarılı olacağına dair umutlarını koruduklarını ifade etti. Organizasyona katılan vatandaşlar, böyle ortak etkinliklerin milli birlik ve beraberlik duygusunu güçlendirdiğini belirterek emeği geçenlere teşekkür etti.

Okunma Sayısı: 39


Captcha