SON DAKİKA: Türkiye Noterler Birliği Başkanı seçilen Fulya Uysal Güler göreve başladı Kuşadası Ticaret Odası Yönetimi Aydın Valisi Varol ile görüştü İnegöl’de altyapı hamlesi Bursa’nın afet planı AKOM’da masaya yatırıldı Efeler Belediyesi’nden sokak hayvanları için yeni yaşam alanı Edremit Anadolu İmam Hatip Lisesinin dünya şampiyonu İHA takımlarına Başkan Ertaş’tan teknoloji desteği Akademisyenler ve yetkililer öğrenciler için toplandı Yurdunuseven: "Afyonkarahisar’ın üretim gücü ve ürünleri Şam’da tanıtılacak" Hatay polisinden şehit ailelerine babalar günü ziyareti Osmangazi Belediyesi’nden haşerelere karşı etkin mücadele
Dolar: 46,4914 TL %0,00
Euro: 53,0158 TL %0,00
Gram Altın: 6.147,58 TL %0,07
Dev vinç gemisi ’Saipem 7000’ İstanbul Boğazı’ndan geçti
17-06-2026 11:50
Dev vinç gemisi ’Saipem 7000’ İstanbul Boğazı’ndan geçti

Dünyanın en büyük üçüncü yarı batık vinç gemisi ’Saipem 7000’in İstanbul Boğazı’ndan geçti. Geminin Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nün altından geçtiği anlar havadan görüntülendi.
Dünyanın en büyük üçüncü yarı batık vinç gemisi olan devasa boyutlardaki "Saipem 7000", sabah erken saatlerinde İstanbul Boğazı’na giriş yaptı. Kritik geçiş nedeniyle İstanbul Boğazı’ndaki gemi trafiği, sabah saat 06.00’dan itibaren çift yönlü olarak askıya alınmıştı. Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü ekiplerinin geniş güvenlik önlemleri altında gerçekleştireceği geçişte, dev gemiye çok sayıda kurtarma römorkörü ve kılavuz kaptan eşlik etti. Dev geminin Yavuz Sultan Selim Köprüsünün altından geçiş anları havadan görüntülendi.

Okunma Sayısı: 36


Captcha