SON DAKİKA: Bursa POMEM’de 32. dönem mezuniyet coşkusu Kenan Sofuoğlu Başiskele’deki yeni pisti oğlu Zayn ile test etti Menteşe’de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu Başkan Özel, Kaymakam Polat’ı ağırladı Kartepe’deki Trafik Eğitim Parkuru’nda ilk ders zili çaldı Nilüfer’de caz esintisi başladı Fetih coşkusu, notolarla yankı buluyor MSB: "Kıbrıs Türk halkının haklarını yok sayan hiçbir girişim Türkiye açısından kabul edilemez" Giresun’da ölüm sayıları artışta, erkek ölümleri her yıl artıyor Malazgirt’te Kaymakam Göksu Bayram’a duygu dolu veda
Dolar: 46,5218 TL %0,02
Euro: 52,9558 TL %0,18
Gram Altın: 5.958,97 TL %-0,35
Menteşe Devlet Hastanesi’nde 5. geleneksel motivasyon gecesi
07-06-2026 17:20
Menteşe Devlet Hastanesi’nde 5. geleneksel motivasyon gecesi

Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı ve idari ekip tarafından düzenlenen 5. Geleneksel Motivasyon Gecesi, bu yıl ‘Beyaz Gece’ konseptiyle gerçekleştirildi. Tüm katılımcılar geceye beyaz kıyafetlerle katılım sağladı.
Program kapsamında ilk olarak Akyaka Azmak’ta tekne turu düzenlenirken, ardından Azmak kenarında akşam yemeği gerçekleştirildi. Çalışanlar, yoğun iş temposuna kısa bir mola vererek bir arada vakit geçirme ve kurum içi dayanışmayı güçlendirme fırsatı buldu.
Gecede konuşan Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı, Menteşe Devlet Hastanesi’nin büyük bir aile olduğunu vurgulayarak, sağlık hizmetlerinin ekip çalışması, fedakârlık ve özveriyle yürütüldüğünü ifade etti. Hastanenin elde ettiği başarılarda tüm çalışanların emeği bulunduğunu belirten Başhekim Balı, gösterdikleri gayret ve özveri için çalışanlar nedeniyle tüm personele teşekkür etti.

Okunma Sayısı: 349


Captcha