SON DAKİKA: Yargıtay’a göre ‘Seni sevmiyorum’ demek boşanma sebebi Harita Mühendisi Gürkan Kanbir: "Şahin Biba’nın eli kaçak yapıyla mücadelede çok güçlü" Kapadokya’da milli maç heyecanı Kalp krizi geçirerek vefat eden uzman çavuş son yolculuğuna uğurlandı Başkan Kaya’dan başsağlığı mesajı Sultanbeyli Kent Meydanı’nda vatandaşlar milli takım için tek yürek oldular Kayseri’de milli maç heyecanını Talas’ta yaşamak isteyen vatandaşlar alanı doldurdu Sınava gireceği okulu karıştıran öğrenciyi motosikletli polisler yetiştirdi Beyşehir’de KKKA şüphesiyle bir kişi hayatını kaybetti ’Dijital Anafor: Ekran Bağımsızlığı Zirvesi’ sonuç bildirisi ilanıyla sona erdi
Dolar: 46,2874 TL %0,15
Euro: 53,6017 TL %-0,16
Gram Altın: 6.277,08 TL %0,31
Nazilli’de sağlık hizmetleri kalitesini artırmak için toplandılar
04-02-2026 16:35
Nazilli’de sağlık hizmetleri kalitesini artırmak için toplandılar

Nazilli Devlet Hastanesi’nde sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve kaliteli sunulması amacıyla çalışanların beklenti ve görüşlerinin değerlendirildiği toplantı düzenlendi.

Nazilli Devlet Hastanesi’nde sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve kaliteli şekilde sunulabilmesi amacıyla çalışan memnuniyetini artırmaya yönelik toplantı düzenlendi. Hastane yönetimi ile çalışanlar arasındaki iletişimi güçlendirmeyi hedefleyen toplantıya farklı meslek gruplarından personeller, birim sorumluları ve hastane yöneticileri katıldı. Toplantıda, sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması, çalışanların kurumsal aidiyet duygusunun güçlendirilmesi ve çalışan memnuniyetinin yükseltilmesine yönelik beklenti, istek ve görüşler karşılıklı olarak değerlendirildi.

Nazilli Devlet Hastanesi yönetimi, çalışanların görüş ve önerilerinin hizmet kalitesinin geliştirilmesinde önemli rol oynadığını vurgularken, toplantıların belirli aralıklarla sürdürülmesinin planlandığı belirtildi.

Okunma Sayısı: 60


Captcha