SON DAKİKA: Menteşeli gençler tarih ve sanatla buluştu Çocuklar ilkokulu bitirmenin mutluluğunu yaşadı Kavaklıdere’de Bircan öğretmen sevenlerini üzdü Kaymakam Akeller, Ordu’nun sakin şehri Perşembe’ye atandı Duruşma sırasında hayatını kaybeden savcı için duygusal tören Köylerin altyapı ihtiyaçları toplantıda görüşüldü Kocaeli Büyükşehir Belediyesi plajların yeni sezon ücret tarifesini açıkladı Bayburt’un tanıtım çalışmaları değerlendirildi Dev vinç gemisi ’Saipem 7000’ İstanbul Boğazı’ndan geçti Çine’de üreticiye 30 baş etçi düve desteği
Dolar: 46,3201 TL %0,06
Euro: 53,9207 TL %0,25
Gram Altın: 6.447,93 TL %0,02
Astım belirtilerine dikkat çektiler
11-05-2026 15:15
Astım belirtilerine dikkat çektiler

Aydın’ın Nazilli ilçesinde Dünya Astım Günü kapsamında düzenlenen etkinliklerde vatandaşlar astım hastalığı konusunda bilgilendirildi.
Nazilli Devlet Hastanesi tarafından Dünya Astım Günü dolayısıyla gerçekleştirilen etkinliklerde, astım hastalığında erken tanı ve doğru tedavinin önemine dikkat çekildi. Hastane içerisinde kurulan bilgilendirme standında vatandaşlara astım belirtileri, tetikleyici faktörler ve korunma yöntemleri hakkında detaylı bilgiler verildi. Sağlık personelleri tarafından vatandaşların soruları da yanıtlanırken, farkındalık oluşturmak amacıyla broşür ve afiş dağıtımı gerçekleştirildi. Etkinlikler kapsamında Dünya Astım Günü Eczacı ve Hemşire Eğitim Toplantısı için hastane personeline yönelik duyurular yapılarak yoğun katılım sağlandı. Eğitim programında sağlık çalışanlarına astım hastalığında güncel yaklaşım ve tedavi yöntemleri hakkında bilgiler aktarıldı. Öte yandan Nazilli Devlet Hastanesi Eğitim Salonu’nda stajyer öğrencilere yönelik gerçekleştirilen eğitimlerde "Astım" konusu ele alındı. Eğitimlerde genç sağlık çalışanı adaylarının mesleki bilgi ve farkındalıklarının artırılmasının hedeflendiği belirtildi. Astım hastalığına yönelik hazırlanan tanıtım ve bilgilendirme videoları ise hastanenin bekleme alanlarında bulunan televizyon ekranlarında yayınlandı. Gerçekleştirilen etkinlikler ayrıca hastanenin sosyal medya hesapları ve kurumsal internet sitesi üzerinden de paylaşıldı. Nazilli Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şafak Çalışkan, toplum sağlığını korumaya yönelik bilinçlendirme çalışmalarının yıl boyunca devam edeceğini belirterek, astım belirtileri yaşayan vatandaşların vakit kaybetmeden sağlık kuruluşlarına başvurmasının önemine dikkat çekti.

Okunma Sayısı: 39


Captcha