SON DAKİKA: Almanya, donanma tarihinin en büyük projelerinden biri olan F126 fırkateyn programını sonlandırdı Karacabey’de afetlere karşı güç birliği Başkan Vekili Biba: "Mustafakemalpaşa hak ettiği hizmetleri alacak" Başiskele’de 15 Temmuz Bilim Merkezi yükseliyor Kaymakam Kaya, son mesai gününde vatandaşlarla vedalaştı Cezaevi iş yurtları ile İl Özel İdaresi iş birliğiyle köy konağı ve kamu binaları yenileniyor Avşaroğlu basın temsilcileriyle görüştü Adana’da 16 katlı Çukobirlik hizmet binası 2 bin 700 dinamitle yıkılacak Başkan Gençay: "Daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" Darıca’da kadın kursiyerler piknikte bir araya geldi
Dolar: 46,5249 TL %0,02
Euro: 52,9511 TL %0,11
Gram Altın: 5.975,28 TL %-0,08
Farkındalık etkinliği ilgi gördü
03-06-2026 14:15
Farkındalık etkinliği ilgi gördü

DÜZCE (İHA) – Düzce İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı ekipleri, Dünya Tütünsüz Günü kapsamında sigaranın zararlarına dikkat çekmek ve vatandaşları sigarayı bırakmaya teşvik etmek amacıyla alışveriş merkezinde stant açtı.
Düzce İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı ekipleri tarafından Dünya Tütünsüz Günü kapsamında farkındalık etkinliği gerçekleştirildi. İl merkezinde bulunan bir alışveriş merkezinde kurulan stantta vatandaşlara sigara ve diğer tütün ürünlerinin insan sağlığı üzerindeki olumsuz etkileri hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu. Etkinlik kapsamında vatandaşlara tütün kullanımının yol açtığı sağlık sorunları anlatılırken, sigarayı bırakmak isteyenlere yönelik destek hizmetleri ve başvuru süreçleri hakkında da bilgi verildi. Yetkililer, toplumda tütün kullanımının azaltılması ve sağlıklı yaşam bilincinin artırılması amacıyla benzer farkındalık çalışmalarının sürdürüleceğini belirtti.

Okunma Sayısı: 31


Captcha