SON DAKİKA: Didim Belediyesi tasarruflarını yatırıma dönüştürüyor Nazilli Belediyesi’nden öğrencilere karne hediyesi Gönül elçileri piknikle uğurlandı ADÜ Diş Hekimliği Fakültesi 8. Dönem mezunlarını uğurladı Başkan Çerçioğlu Yenipazarlıları açık hava sineması ile buluşturdu Maltepe’de muharrem ayında iftar programları devam ediyor Muğla’ya yurt dışından 8 bin 139 kişi göç etti BUÜ’de "Atık piller işitme engellilere ses oluyor" Antakya’da yer fıstığı üretimi yapılan araziler incelendi Cimrilik hem boşanma hem de tazminat sebebi
Dolar: 46,4991 TL %0,05
Euro: 52,7944 TL %-0,27
Gram Altın: 6.082,47 TL %-0,99
Gönül elçileri piknikle uğurlandı
24-06-2026 11:35
Gönül elçileri piknikle uğurlandı

Afyonkarahisar’da eğitim gören uluslararası öğrenciler, Karahisar Uluslararası Öğrenci Derneği tarafından düzenlenen piknik programıyla 2025-2026 eğitim-öğretim yılına veda etti.
Hocalar ilçesindeki Devlethan Barajı’nda gerçekleştirilen etkinlikte, farklı kültürlerden gelen gençler hem yılın yorgunluğunu attı hem de kardeşlik bağlarını güçlendirdi. Farklı ülkelerden gelerek eğitimlerini Afyonkarahisar’da sürdüren öğrencilerin yoğun katılım gösterdiği program, renkli görüntülere sahne oldu. Doğayla iç içe keyifli vakit geçiren öğrenciler, birlik ve beraberlik mesajları verdi.
Düzenlenen kapanış pikniğinde, bu yıl üniversiteden mezun olan uluslararası öğrenciler de unutulmadı. Karahisar Uluslararası Öğrenci Derneği Başkanı Oğuz Kaçan, yaptığı açıklamada, uluslararası öğrencilerin sosyal, kültürel ve akademik hayatlarına katkı sağlayacak bu tür etkinlikleri önümüzdeki dönemlerde de sürdürmeye devam edeceklerini belirtti.

Okunma Sayısı: 19


Captcha