SON DAKİKA: Kartepe’deki Trafik Eğitim Parkuru’nda ilk ders zili çaldı Nilüfer’de caz esintisi başladı Fetih coşkusu, notolarla yankı buluyor MSB: "Kıbrıs Türk halkının haklarını yok sayan hiçbir girişim Türkiye açısından kabul edilemez" Giresun’da ölüm sayıları artışta, erkek ölümleri her yıl artıyor Malazgirt’te Kaymakam Göksu Bayram’a duygu dolu veda Talas Belediyesinde kurumsal kültür ve aidiyet eğitimi Başkan Büyükkılıç ve Vali Çiçek, Özbekistan’da onur konuğu olarak Kayseri’yi temsil etti Geleceğin yıldızları Talas’ta yetişecek Aydın’da üreticiler bilgilendirilecek
Dolar: 46,5213 TL %0,02
Euro: 52,9953 TL %0,26
Gram Altın: 5.964,48 TL %-0,26
Kaymakam Kaya’ya veda programı
25-06-2026 11:15
Kaymakam Kaya’ya veda programı

Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Bitlis’in Ahlat ilçesine atanan Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya için düzenlenen veda programında duygu dolu anlar yaşandı.
Resmi Gazete’de yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında Bitlis’in Ahlat ilçesine atanan Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya için Vezirköprü Belediyesi tarafından veda programı düzenlendi. Programın açılışında konuşan Belediye Başkanı Murat Gül, Kaymakam Kaya ile yaklaşık iki yıl birlikte çalışma imkanı bulduklarını belirterek, ilçede özellikle silahla havaya ateş edilmesi ve kasksız motosiklet kullanımının önlenmesi konusunda önemli çalışmalar yürütüldüğünü söyledi.
Cumhuriyet Başsavcısı Sadullah Gümüş ise Kaymakam Kaya’nın adli konularda her zaman çözüm odaklı bir yaklaşım sergilediğini belirterek, "Sorunlara kendi sorunu gibi yaklaşan bir mülki idare amiri oldu" ifadelerini kullandı.

"Vezirköprü her zaman kalbimizde olacak"
Duygusal anların yaşandığı gecede konuşan Kaymakam Özgür Kaya, yaklaşık 34 aylık görev süresinde Vezirköprü’den çok şey öğrendiğini ifade etti. Vezirköprü’nün kendisi için ayrı bir yere sahip olduğunu dile getiren Kaya, "Burada bir tane olumsuz şey yaşadıysak birçok olumlu şey yaşadık. Vezirköprü’ye hizmet etmek benim için büyük bir onur ve kazanç oldu. Bundan sonraki hayatımızda da Vezirköprü her zaman kalbimizde olacak. Sizleri Ahlat’ta ve görev yapacağımız diğer yerlerde ağırlamaktan memnuniyet duyarız" diye konuştu.
Programda Kaymakam Kaya’ya günün anısına plaket ve çeşitli hediyeler takdim edilirken, etkinlik toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Programa ayrıca, Yakakent İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Mustafa Çavuş, Vezirköprü İlçe Jandarma Komutan Vekili Seyfettin Turğut, İlçe Emniyet Müdürü Ahmet Çelik, kurum amirleri, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.

Okunma Sayısı: 21


Captcha