SON DAKİKA: Mobil Halk Ege Et Köşk’te vatandaşlarla buluştu Şehit Ali Gaffar Okkan POMEM’de 32. dönem mezuniyet töreni düzenlendi Menemen’de doğal gaz seferberliği başladı Kocaeli’de çekici ve kurtarıcılar için ilçe esası dönemi başlıyor Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi’nde 3. Etap uzlaşma görüşmeleri başlıyor Bayburt’ta 342 polis adayı mezuniyet sevinci yaşadı Tekirdağ’da yangın riskine karşı 6 noktada mobil itfaiye istasyonu kuruldu Veteriner Hekim-Sen Genel Başkanı Mutluer: "İnsan ve hayvan sağlığını korumak istiyorsanız yeterli sayıda veteriner hekime sahip olmalısınız" İhlas Holding’in Kırgızistan’daki dev yatırımı Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi Arsuz’da buğday hasadı devam ediyor
Dolar: 46,5160 TL %0,02
Euro: 52,9930 TL %0,25
Gram Altın: 5.989,89 TL %0,16
Bayburt’ta 342 polis adayı mezuniyet sevinci yaşadı
25-06-2026 14:20
Bayburt’ta 342 polis adayı mezuniyet sevinci yaşadı

Bayburt Polis Meslek Eğitim Merkezinde (POMEM) 9 ay süren eğitimlerini tamamlayan 342 polis adayı, düzenlenen törenle mezuniyet sevinci yaşadı.
Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi spor salonunda gerçekleştirilen törende, polis adayları mesleğe adım atmanın gururunu yaşadı.
32’nci dönem birincisi Umut Özgün, mezunlar adına yaptığı konuşmada, Türk Polis Teşkilatının bir mensubu olmanın sorumluluğunu taşıdıklarını söyledi. Özgün, görevlerini Türkiye Cumhuriyeti kanunları çerçevesinde, doğruluk ve dürüstlükten taviz vermeden yerine getireceklerini belirterek, hukuk devleti ilkelerinden ve millet iradesinden ayrılmadan çalışacaklarını ifade etti. Özgün, genç polis memurları olarak ülkenin huzuru, güvenliği ve düzeni için vatandaşların hak ve özgürlüklerini korumaya gayret edeceklerini dile getirdi. Konuşmasının ardından Özgün, yaş kütüğüne plaketini çaktı.
Bayburt POMEM Müdürü Cahit Durmaz ise gece gündüz devam eden yoğun ve disiplinli eğitim sürecini başarıyla tamamlayan öğrencileri meslek hayatlarına uğurlamanın onurunu yaşadıklarını söyledi. Durmaz, öğrencilerin teorik ve uygulamalı eğitimlerin ardından teşkilata katılmaya hazır hale geldiğini belirterek, "Eylül ayında başlayan, gece gündüz devam eden disiplinli ve yoğun eğitim sürecini başarıyla tamamlayan öğrencilerimizi meslek hayatlarına uğurlamanın onurunu yaşıyoruz. Bayburt Polis Meslek Eğitim Merkezi olarak temel amacımız teşkilatımıza, vatanına, milletine ve devletine bağlı Mesleki yeterlilikleri yüksek, ahlaklı, vicdan sahibi personel yetiştirmektir. Bu anlayış doğrultusunda, 32. dönem mezunlarımız hem teorik hem uygulamalı eğitimlerini başarıyla tamamlayarak teşkilata katılmaya hazır hale gelmişlerdir. Görevinizi kanunlara, etik değerlere bağlı kalarak devletimize ve milletimize layık bir şekilde yerine getireceğinize olan inancım tamdır" dedi.
Konuşmaların ardından dönem birincisi, ikincisi ve üçüncüsüne belge ve hediyeleri protokol üyeleri tarafından verildi. Programın devamında polis yemini edildi ve dua okundu.
Tören, 342 polis adayının kep atmasıyla sona erdi. Genç mezunlar, sevinçlerini aileleri ve arkadaşlarıyla sarılarak paylaştı.

Okunma Sayısı: 26


Captcha