SON DAKİKA: Kastamonu’da eğitimlerini tamamlayan 479 polis adayı törenle mezun oldu Muratlı’da biçerdöver denetimleri Belediye başkanı, makam odasının da yer aldığı binayı sosyal tesise dönüştürdü Merzifon POMEM’de 162 polis adayı mezun oldu Çerkezköy’de kadınlara aile içi iletişim semineri verildi İnegöl’de sağlık ve eğitim için imzalar atıldı Genç-i Âlâ Satranç Takımı Türkiye finallerine katılacak Bolvadin’de ’Psikososyal Koruma ve Krize Müdahale Yıl Sonu Toplantısı’ yapıldı Bursa’da Sultan Çelebi Mehmed Han, vefatının 605. yılında dualarla anıldı Marmaris’te Genç İklim Elçileri programı başladı
Dolar: 46,5168 TL %0,02
Euro: 53,0774 TL %0,41
Gram Altın: 6.044,17 TL %1,07
Çerkezköy’de kadınlara aile içi iletişim semineri verildi
25-06-2026 17:10
Çerkezköy’de kadınlara aile içi iletişim semineri verildi

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nce kadınlara yönelik "Aile İçi İletişim" konulu seminer düzenlendi.
Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı Kadın ve Aile Hizmetleri Şube Müdürlüğü’nce Çerkezköy ilçesindeki Kızılpınar TEK Atölye’de düzenlenen seminerde Sosyal Hizmet Uzmanı Simge Nur Öksüz tarafından katılımcılara aile kültürü, aile değerleri ve sağlıklı iletişim yöntemleri hakkında bilgiler verildi. Öksüz, aile bireyleri arasındaki iletişimin güçlendirilmesinin toplumun temel yapı taşı olan aile kurumunun sağlamlaşmasında önemli rol oynadığını anlattı.
Eğitimde empati kurmanın, etkili iletişim becerilerinin geliştirilmesinin ve sorun çözme yöntemlerinin aile yaşamındaki önemine değinildi. Aile içi iletişimin çocukların sosyal gelişimlerine de doğrudan katkı sunduğu vurgulandı. Seminerde ayrıca aile bireyleri arasında yaşanan çatışma ve anlaşmazlıkların yapıcı yöntemlerle çözülebileceği belirtilirken, birlikte kaliteli zaman geçirmenin aile bağlarını güçlendirdiği ve sağlıklı iletişimi desteklediği ifade edildi.

Okunma Sayısı: 28


Captcha