SON DAKİKA: Menteşeli gençler tarih ve sanatla buluştu Çocuklar ilkokulu bitirmenin mutluluğunu yaşadı Kavaklıdere’de Bircan öğretmen sevenlerini üzdü Kaymakam Akeller, Ordu’nun sakin şehri Perşembe’ye atandı Duruşma sırasında hayatını kaybeden savcı için duygusal tören Köylerin altyapı ihtiyaçları toplantıda görüşüldü Kocaeli Büyükşehir Belediyesi plajların yeni sezon ücret tarifesini açıkladı Bayburt’un tanıtım çalışmaları değerlendirildi Dev vinç gemisi ’Saipem 7000’ İstanbul Boğazı’ndan geçti Çine’de üreticiye 30 baş etçi düve desteği
Dolar: 46,3224 TL %0,06
Euro: 53,9191 TL %0,25
Gram Altın: 6.449,77 TL %0,05
Kırmızı ışık ihlali yapan motosikletli yayaya çarptı, 2 kişi yaralandı: O anlar kamerada
02-12-2025 21:35
Kırmızı ışık ihlali yapan motosikletli yayaya çarptı, 2 kişi yaralandı: O anlar kamerada

Edirne’de kırmızı ışık ihlali yapan motosiklet, yolun karşısına geçmeye çalışan yayaya çarptı. Kazada yaya ve motosiklet sürücüsü yaralanırken, kaza anı kameraya yansıdı.
Kaza, Edirne’de Atatürk Bulvarı kavşağında meydana geldi. Kırmızı ışıkta durmayan motosiklet, yolun karşısına geçmeye çalışan yayaya çarptı. Kazada yaya ve motosiklet sürücüsü yaralandı.
İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ilk müdahalelerinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı.
Kaza anı, kavşakta ışıkta bekleyen bir aracın kamerası tarafından kaydedildi. Görüntülerde çarpmanın ardından motosikletli ve yayanın yola savrularak sürüklendiği görüldü.
Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Okunma Sayısı: 91


Captcha