SON DAKİKA: Karacabey’de afetlere karşı güç birliği Başkan Vekili Biba: "Mustafakemalpaşa hak ettiği hizmetleri alacak" Başiskele’de 15 Temmuz Bilim Merkezi yükseliyor Kaymakam Kaya, son mesai gününde vatandaşlarla vedalaştı Cezaevi iş yurtları ile İl Özel İdaresi iş birliğiyle köy konağı ve kamu binaları yenileniyor Avşaroğlu basın temsilcileriyle görüştü Adana’da 16 katlı Çukobirlik hizmet binası 2 bin 700 dinamitle yıkılacak Başkan Gençay: "Daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" Darıca’da kadın kursiyerler piknikte bir araya geldi Tatvan’da toplumsal sorunlarla ilgili istişare toplantısı düzenledi
Dolar: 46,4986 TL %0,05
Euro: 52,7774 TL %-0,30
Gram Altın: 5.991,59 TL %-2,47
Darıca’da kadın kursiyerler piknikte bir araya geldi
24-06-2026 16:45
Darıca’da kadın kursiyerler piknikte bir araya geldi

Darıca Belediyesi tarafından Kişisel Gelişim ve Eğitim Kursları (KİGEM) bünyesinde eğitim gören kadınlar için "Yaza Merhaba Pikniği" organize edildi.
Kadınların sosyal hayata daha aktif katılımını sağlamak ve kursiyerler arasındaki dayanışmayı güçlendirmek amacıyla düzenlenen etkinlik, doğayla iç içe bir ortamda gerçekleştirildi. Çeşitli ikramların ve eğlenceli aktivitelerin yer aldığı programda, kursiyerler gün boyu oyunlarla stres atma ve birbirleriyle yakından tanışma fırsatı buldu.
Piknik alanını ziyaret ederek kursiyerlerle sohbet eden Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, KİGEM’in yalnızca mesleki eğitim veren bir merkez olmadığını, aynı zamanda kadınların sosyal gelişimlerine katkı sağlayan önemli bir yaşam alanı olduğunu belirtti. Kadınların üretime katılımını desteklediklerini ifade eden Bıyık, "KİGEM’de eğitim alan kadınlarımızın bir araya gelerek kaynaşmaları ve güzel vakit geçirmeleri bizim için çok kıymetli. Kadınlarımızın üretime katılmalarını desteklerken sosyal hayatın içinde de daha aktif olmalarını önemsiyoruz. Düzenlediğimiz bu piknik programı da birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren güzel bir etkinlik oldu" ifadelerini kullandı.
Etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getiren kursiyerler ise kendilerine sunulan imkanlar dolayısıyla Başkan Bıyık’a teşekkür ederek, piknik programının moral ve motivasyon açısından faydalı olduğunu kaydetti.

Okunma Sayısı: 25


Captcha