SON DAKİKA: Almanya, donanma tarihinin en büyük projelerinden biri olan F126 fırkateyn programını sonlandırdı Karacabey’de afetlere karşı güç birliği Başkan Vekili Biba: "Mustafakemalpaşa hak ettiği hizmetleri alacak" Başiskele’de 15 Temmuz Bilim Merkezi yükseliyor Kaymakam Kaya, son mesai gününde vatandaşlarla vedalaştı Cezaevi iş yurtları ile İl Özel İdaresi iş birliğiyle köy konağı ve kamu binaları yenileniyor Avşaroğlu basın temsilcileriyle görüştü Adana’da 16 katlı Çukobirlik hizmet binası 2 bin 700 dinamitle yıkılacak Başkan Gençay: "Daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" Darıca’da kadın kursiyerler piknikte bir araya geldi
Dolar: 46,4990 TL %0,05
Euro: 52,8093 TL %-0,25
Gram Altın: 5.984,33 TL %-2,58
Kaymakam Kaya, son mesai gününde vatandaşlarla vedalaştı
24-06-2026 17:35
Kaymakam Kaya, son mesai gününde vatandaşlarla vedalaştı

Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Bitlis’in Ahlat ilçesine atanan Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, ilçedeki görevini tamamlayarak Vezirköprü’ye veda etti.
2023 yılından bu yana Vezirköprü’de görev yapan Kaymakam Kaya, görev süresinin son gününde makamında kurum amirleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşları ağırladı. Gün boyunca gerçekleşen ziyaretlerde Kaymakam Kaya’ya ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür edilirken, yeni görev yerinde başarı dilekleri iletildi.
Kurum temsilcileri ve vatandaşlar da Kaymakam Kaya’ya ilçeye yaptığı katkılar nedeniyle teşekkür ederek hatıra fotoğrafı çektirdi.

Okunma Sayısı: 24


Captcha