SON DAKİKA: Merzifon POMEM’de 162 polis adayı mezun oldu Çerkezköy’de kadınlara aile içi iletişim semineri verildi İnegöl’de sağlık ve eğitim için imzalar atıldı Genç-i Âlâ Satranç Takımı Türkiye finallerine katılacak Bolvadin’de ’Psikososyal Koruma ve Krize Müdahale Yıl Sonu Toplantısı’ yapıldı Bursa’da Sultan Çelebi Mehmed Han, vefatının 605. yılında dualarla anıldı Marmaris’te Genç İklim Elçileri programı başladı Nazilli Belediyesi ekipleri Bozyurt’taki yangın söndürme çalışmalarına destek veriyor Kaymakamlar için veda programı düzenlendi Başkan Tugay UCLG Kültür Komitesi Eş Başkanlığına seçildi
Dolar: 46,5213 TL %0,02
Euro: 53,0470 TL %0,35
Gram Altın: 5.995,13 TL %0,25
Kaymakamlar için veda programı düzenlendi
25-06-2026 16:30
Kaymakamlar için veda programı düzenlendi

Erzincan’da, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen kaymakamlar için veda programı düzenlendi.
Programa Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu ve eşi Emine Aydoğdu’nun yanı sıra vali yardımcıları ve kaymakamlar katıldı.
2026/148 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi kapsamında görev yerleri değişerek Erzincan’dan ayrılacak olan Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu, Çayırlı Kaymakamı İsmail Battal, İliç Kaymakamı Ömer Sirkeci ve Otlukbeli Kaymakamı İbrahim Gökçe için düzenlenen programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, mülki idare amirlerine il ve ilçelere sundukları hizmetlerden dolayı teşekkür etti.
Aydoğdu, görev süreleri boyunca vatandaş odaklı çalışmalar yürüten kaymakamların Erzincan’a önemli katkılar sunduğunu belirterek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.
Programda, tayini çıkan kaymakamlara hizmetlerinden dolayı şilt ve başarı belgesi takdim edildi.

Okunma Sayısı: 31


Captcha